Tako me je zadnjič vprašala hči, saj vedno in povsod išče kak brezplačen dostop do interneta, da ne preseže mesečnega limita na njenem telefonu.
Ja, vsi preživimo veliko preveč časa na spletu. Pa vseeno nam večinoma daje dobre stvari: dobil sem že marsikateri posel, veliko novih prijateljev, ki sem jih spoznal na socialnih omrežjih in organiziral kak dogodek, kjer smo se družili popolni neznanci, ki se družimo le na Twitterju ali Facebooku.
(Vedno, kadar pride ven nov medij/program/omrežje, sem med prvimi uporabniki. Testiram novosti in preiskujem trende, še vedno pa uporabljam tiste najbolj “starinske”, kot je pismo in fotografija na papirju. Izkaže se, da stari medij postaja bolj “žlahten”, medtem ko so novi mediji vedno precenjeni in šele potem dobijo neko vlogo v našem življenju.)
Vse ob svojem času.
Vedno pa tudi preizkusim nove ponudnike ali storitve. Naj omenim, da sem bil čisto med prvimi naročniki Simobila, ko je začel delovati v Sloveniji. Prvi dan delovanja sem letel v poslovalnico v Bežigradu, rezerviral številko in čakal na pogodbo.
Veselje ob novem telefonu je kmalu pokvarila slaba pokritost v Cerknici. Tako je telefon bil dokaj neuporaben, zato sem številko kmalu vrnil.
Vmes sem kupil predplačniško kartico največjega operaterja, saj je bila pokritost boljša (OK, med Planino in Logatcem je vedno prekinilo zvezo). Vendar nisem bil zadovoljen s storitvijo na 080 številki, kjer mi je po večkratnem polurnem čakanju končno vrglo pisker u luft in sem se odločil, da spet probam s Simobilom. Takrat so zagotavljali 99% pokritost, servis na njihovi 080 številki pa je bil super. (Naj omenim, da je medtem tudi največji operater zelo izboljšal svoj klicni center – vse pohvale!)
In tako sem zvest “zelencem”, ki navdušujejo na zelo oseben način. Dejan Turk je direktor … mah, kar vodja, leader, skoraj oče ene res dobre ekipe, ki se trudi navduševati vsak dan. (Še vedno pa so le ljudje in priznajo tudi svoje napake – da ne boste zdaj sesuvali vsega karpovprek). To cenim. Identiteta podjetja se dela iz ljudi, ne velikih nazivov in umetenlih podpisov. Da vidim zaposlene, kako belijo/pomagajo, so v bistvu zelo “človeški”, kot v “ril lajfu”, mi daje potrditev z mojim razmišljanjem, mojim načinom življenja, vrednotami. Kako se lahko navežeš na določeno blagovno znamko, je dolga zgodba (obsipavanja te blagovne znamke z vsem mogočim), ki mora biti usklajeno s “tvojo zgodbo”. Zato si ljubitelji Harley Davidson motorjev tetovirajo svoj znak, pa OK, pa tudi Apple navdušenci, čeprav… Ne bi si ravno tetoviral logotipa Simobil, je pa res, da z dobro izkušnjo in pravim imidžem z veseljem prezreš kakšno višjo ceno storitve, kar je tudi namen dobrega brendinga. To je point vsega brending šova – kako zadržati kupca pri sebi, kjer nisi najcenejši na svetu?
Naj se vrnem moji hčeri.
Mladina torej rabi internet v žilo njihovih aparatur. Zato bo naša prikolica imela dostop do interneta za takojšnjo objavo vseh fotk, igranje iger preko interneta in za”prečekiranje” statusov na vseh omrežjih.
Ko sem na Simobil poslal predlog sodelovanja, sem kar nekako vedel, kaj bo…
“Dej prlet k nam, modem te že čaka…”
Tako nekako se je slišalo sporočilo. OK, malce bolj uglajeno, pa še vedno s pravim namenom – podpreti projekt #fotoprikolica. Simobil je tako eden prvih partnerjev, na katere sem ponosen, da sem jim znal predstaviti svojo idejo in so v tem začutili svoje poslanstvo.
Sedaj mi ni potrebno skrbeti za internet dostop. Kjerkoli in kadarkoli bom imel postavljen stalni wifi dostop postavljen kar v moji prikolici. Pa to je suuuuper tudi za vikende, kampiranje in izlete, kjer želiš, da si pač stalno priklopljen.
Ja, saj razumem, da ves čas pa res ni treba biti vseskozi na internetu. Takrat zavestno “pozabim” telefon nekje in uživam. Pa vendar je fajn deliti kakšno fotko na Instagramu, kajne?
Komaj čakam, da postavim internet v prikolici. V bistvu je že vse skonfigurirano, tako enostavno se to stori. Vendar ne bom objavil fotke displaya, saj na njem piše ime našega sina, ki bo v kratkem osrečil našo družino.
Pa o tem več prihodnjič.
Iskrena hvala Simobilu za daljnoročno izposojo modema!
Ker imam še veliko priložnosti za partnerstvo, vas povabim, da podprete projekt #fotoprikolica tukaj ali me kontaktirate na 041797307.