Zgodba o logotipu Fotoprikolice 1


Fotoprikolica potrebuje tudi logotip, celostno podobo.

 

Ker je to moj oseben projekt, nimam ravno neskončno mnogo sredstev, da bi naročil logotip oblikovalcu. Seveda sem to želel, vendar trenutno ni te možnosti.

 

In potem mi pride pred ekran spletni portal Fiverr, preko katerega sem že naročil nekaj storitev za 5 dolarjev. Ja, prav ste slišali: za pet dolarjev vam nekdo naredi design, vektorizira fotografijo, naredi animacijo, marsikaj.

 

Seveda vsi izkoristijo priložnost, da zaslužijo malce več, zato na povpraševanja takoj odgovorijo z malce višjo ponudbo.

In sem poskusil še za logotip. Na Fiverr sem tako naročil kar trem oblikovalcem po 5 EUR izdelavo logotipa. Podal sem jim nekaj smernic, za kaj gre in kaj želim doseči, ter jih pustil, da dodajo svoje ideje.

Ko naročaš te storitve, seveda oči prodajajo. Pregledal sem kar nekaj del, ki so jih že naredili, pregledal profil, da vidim, od kje je in podobno. Pakistan, Indija, UK, ZDA – mar res? Zadnja dva se izkaže, da nista, saj jih izdaja polomljena angleščina. Se pa znajdejo in najbrž prepošiljajo iz UK svojim kolegom v Pakistan v delo.

To je to! Globalna ekonomija. Za 5 USD.

Vem, da so tudi moji oblikovalci zelo težko Evropejci. Zato je mogoče, da se razmišljanje, ki ga imaš v glavi, ki je popolnoma Evropejsko, predvsem drugačno od ameriškega, azijskega. Kar me po svoje tudi zelo zanima.

V enem dnevu sem seveda že dobil predloge. Pa pojdimo lepo po vrsti:

Prvi oblikovalec je popolnoma zgrešil point. Podal sem namreč predvidene barve, da bo to kamp prikolica in fotokabina in da naj bo retro logotip. Dobiš pa tole:

1

Prosim za revizijo, pa dobim tole:

2

Lepo, če bi imel prikolico take oblike. In če bi želel pač tehnično sliko prikolice, ki jo prodajam. Vendar jaz ne prodajam fizične prikolice. Ne vidim nobene dodane vrednosti, zato zaključim naročilo in dam “samo” štiri zvezdice. Seveda se takoj oglasi in sprašuje zakaj. Ko razložim, da je popolnoma zgrešil/a bistvo logotipa, sem dobil tudi jaz oceno: “The buyer was irresponsible.He never knew what was he wanted.”

Ok, then. It is my money, anyway.

Drugi oblikovalec/ka pripravi dobre retro logotipe, razume idejo, uporabi dve barvi:

2nd 3rd 1st

Vsi trije logotipi so dobra osnova, na kateri bi lahko gradil naprej. Čisto korektno. Razume idejo fotokabine in jo uporabi stilno preko brk, dodaja preveč moderne vijuge in letnice, oziroma oplemeniti retro logotip z nekaj elementi, ki mu pritičejo.

Super, se zahvalim in zaključim naročilo.

 

Tretji oblikovalec/ka pa me vrže: logotip je točno to, kar sem si želel na začetku, pa nisem znal niti upal povedati: enostaven, enobarven, retro in hkrati moderen.

Vedno cenim oblikovalce, ki znajo v eni barvi narediti tiskovino, logotip, pač dizajn nečesa. Odkar smo vsi bolj digitalni, je enostavno uporabljati celoten spekter barv. Včasih pa je tiskar dodajal ceno na vsako barvo posebej in temu smo se prilagajali s tiskovinami. Zato zelo cenim dvobarvne umetnije, ki naredijo izdelek vrhunski.

 

Tako je bilo tudi pri tem osnutku. Oblikovalec je simboliziral mobilno fotokamero, uporabil retro barvo in že na začetku definiral smer, v kateri se bo gibal celoten izgled Fotoprikolice. Retro in moderno hkrati.

Nova tehnologija, ki združi retro fotografijo.

 

Prvi predlog logotipa je bil takle:

fotoprikolica01

Zaljubil sem se v enostavnost in preprostost ideje. Seveda sem prosil za revizijo, saj je oblika prikolice bolj škatlasta.

 

Hkrati pa sem prehitel oblikovalca in mu kar sam poslal v pregled logotip, ki sem ga naredil. Želel sem namreč izživeti idejo kar sam, saj bom sam stal za njo. Spravil sem nekaj dizajnov na papir in kmalu je nastal logotip Fotoprikolice, kot bo v uporabi naprej. Tretjemu oblikovalcu ali oblikovalki (glede na fotke naj bi bilo simpatično dekle, vendar nikoli ne veš…) sem se zahvalil za design in dodal napitnino.

 

To je to: novi logotip Fotoprikolice me je stal reci in piši 25€ in nekaj lastnega dela! Trije oblikovalci, deset rešitev in na koncu en odličen logotip. Aja, kakšen je novi logotip Fotoprikolice? Glejte spodaj!

 

fotoprikolica-logo5-2

 

Kako se vam zdi? Všeč? Ja, gotovo imajo vsake oči svojega malarja. Vseeno pa lahko podate kakšen komentar spodaj.

 

Aja, le še dober teden je do konca akcije na platformi Adrifund. V kolikor želiš lepo majico s tem logotipom, je sedaj še čas za rezervacijo. Klikni!


Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Ena misel o “Zgodba o logotipu Fotoprikolice

  • Vanja MM

    Oj!
    Zelo fajn logotip. Tudi barva mi je osebno všeč.
    Jaz bi edino pomaknila logo (risbo) glede na besedilo bolj desno.
    Zakaj. Bi delovalo manj statično, bolj kot da je res naprej, ne pa da ravno speljuje. Edino zdaj vidim, da bi se teplo s tretjim O-jem. Hm.
    Potem predlagam samo majhno korekcijo, da gre center kolesa in okna/objektiva centralno glede na črko I. Zdaj je ravno toliko mimo, da me zmoti.
    Še glede barve: Zelena (v tem primeru bi se verjetno kregal, da je modra) je za ekscentrike (če je to tvoja ciljna publika). Za splošno občinstvo so ponavadi bolj tople barve, zihrpruf je rdeča.

    Moje mnenje, subjektivno, a če vprašaš, potem dobiš.
    Lp, vanja