Štirje koraki za boljši posel


Mali reminder, ko me pri poslu zmanjka:

Kot sem opazil pri svojem delu, moraš biti pri razvoju firme fleksibilen in hkrati upoštevati riziko.

Kot je to pri smuku: Če si prehiter, lahko hitro tudi končaš (s padcem), če si počasen, nikoli ne boš prvi. Vedno pa upoštevaj štiri pravila:

1. Išči in vzgajaj najboljše, kar imaš. Povprečnost nikoli ne doseže zmage. Kot tudi ne naredi najboljše firme.  Ko izbiraš ljudi, išči tiste, ki imajo talente in želijo le-te izboljšati. Firma mora biti odprta in mora podpirati razvoj človeka do polne mere. Le tako lahko vsi prispevamo največ.

2. Navdušuj. Zadovoljne stranke so najpomembnejše. Podpirajo tvojo zamisel, tvoj posel. Boljši “prinašalci novega posla” od vseh letakov in oglasov. Dodaj svojo osebnost in čustva v vsak del podjetja in komunikacije.

3. Spoznaj bližnjice. Narediti stabilno firmo naj bi bilo dobro, saj imaš neko zagotovilo in varnost. Vedno pa razmišljaj o bližnjicah, ki ti omogočajo več, hitreje, bolje.

4. Ko vidiš priložnost, jo izkoristi. Velike firme ne sedijo na lovorikah. Migajo. Okolje, ki je enkrat znalo podpirati inovacije in razvoj, lahko uspe tudi, če ima trenutne težave. Tudi v kaotičnem okolju se lahko uspe.

Apple je dober primer, saj so imeli do nedavna probleme, sedaj pa rastejo in rastejo (iPod, iPhone, iMac).

Primer je tudi J.K. Rowlings in Harry Potter: knjižni trg upada, knjige se slabše prodajajo. Zadnja knjiga Harry Potter je bila prodana v 11,2 MIO kosih v samo nekaj dneh. Sedaj gredo že v ponatis. Našli so posebno nišo.

In vedno bo nekdo našel posebno nišo, s katero bo prvi v segmentu in na svetu.

Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja