Raiffeisen Dnevnikova banka


Danes sem opazil dva oglasa, za katera sem v bistvu mislil, da sta se ponovila. Zaporedoma so spustili oglas za Raiffeisen banko in Dnevnik.

Oba črnobela, strašno dramatična, poslovna, v njih nastopa dejanska oseba, ki nekaj kao kredibilnega govori (kakovost, zanesljivost, večletne izkušnje – pač blabla…) . V prvi bančna stranka, v drugi zaposlena v časopisu. (Kako leto nazaj je podobno naredilo še Delo. Tam je vsaj Apih stal na vrhu črne vdove – genialno.)

Saj ne vem, kdo ima manj domišljije: režiserji globokoumnih reklam ali gledalci, ki se pustimo…

Ker pa sem itak direktnomarketinško “trčen” (profesionalno subjektiven) mi od obeh oglasov ni ostalo prav nič. Niti številka, niti uebpejđ niti karkoli. Skoraj niti firma, za katero sta bila narejena… (Niti firma, ki je to naredila naročniku za velike solde.)

Na, pa so šli evri v nič.

Aja, ako si vam uspe kdaj zapomniti kako 080 telefonsko števiko iz oglasa (ki jo podjetje predrago plačuje Telekomu), se stegnite po telefonu in pokličite. Grem staviti, da vam bo tajnica sporočila: “naš delavnik je med osmo in šestnajsto uro… pokličite….” – na pa gre potencialna stranka proč.. Adijo!

Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja