Psi kar s 47% verjetnostjo ugotovijo raka – mala šola prakse direktnega marketinga


Nekje sem prebral, da imajo psi posebno “zmožnost”, da s 47% gotovostjo ugotovijo raka. Mabejšteno.. Saj to je manj, kot pa če jaz naključno ali pa kar izmenično razglasim “ta ima, ta pa nima…”

Kako so številke lahko diplomacijske.

V poslu smo  vedno v precepu, ali je bolje 10% popusta ali pa 20 EUR (kar je pač isto). Sodelavka je imela primer, kjer so testirali različne variante in ugotovili, da 20% popusta deluje bolje, kot pa privarčevan znesek.

Osebno vedno stojim za zneskom, ne moreš pa nikoli vedeti…:

  • 1.500 EUR ali pa (mini) 10% popusta pri avtomobilu….
  • kar 50% ali 5,3 EUR pri kremi za roke…

Rešitev je le ena: testirajte. Pa še to ne pomeni, da se preference prejemnikov ne spreminjajo.

Pa še ena napaka: en dopis je dal 0,6% odziva, drugi pa 1,8%… Torej je drugi boljši za 1,2 procenta??? Ali za 300 procentov (torej trikrat)???

To se nam je zgodilo pri eni akciji, kjer je bil resda majhen odziv, vendar je naročnik trdil, da je vse skupaj res neprimerljivo.. Pa sem malo povrtal in izvedel, da smo z našim dopisom bili kakih 50% boljši. Četudi sama akcija ni pokrila niti stroškov. Berite številke pravilno.

Ne moreš  pa vedeti, kaj je šlo narobe, saj je pri akciji toliko faktorjev: dopis in nagovor, ponudba, baza prejemnikov, pravi čas, cena, odzivni element, sreča,… Skoraj brez veze je poleti prodajati “tople oddeje za pred televizor”… Ali pač.. Takrat nihče ne prodaja toplih odejic za pred televizor. Torej nimaš konkurence, opaznost je gotovo velika.

Vrnimo se k številkam.

Naročniki me vedno vprašajo, kakšen odziv lahko pričakujemo? Odgovor je preprosto nemogoč. Ne da bi se hotel skrivati pred odgovornostjo ali neznanjem, to je zelo res. Lahko pa na odziv vplivamo z veliko majhnimi faktorji, ki pa izboljšujejo ta (dober ali manj dober) odziv. Včasih je potrebno tako malo, pa je odziv fenomenalno boljši.

Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja