Lumpi vs. Umko


Enkrat sem že pisal o bedastočah, ki se jih gre merkatorjev Lumpi. (serč mi ne najde linka…). Ima denar, zato zakupi Cikcak termin in spravlja otroke spat.

Po drugi strani pa imamo eno dobro zgrajeno blagovno znamko Umko, ki je v osnovi narejena v obliki kviza (tekmovanja šol v znanju) in se dodatno kopromovira v obliki revij, bonbonov, majic, tekočega računa in drugega. Tak brending mi ni problematičen, ker je v osnovi nastal iz globjega “cilja” (=združevati otroke na podlagi znanja). Da se potem brend “prodaja” drugim, pa je samo zaželjeno, ker s tem daješ osnovi potrditev, ne reklami. Aja, šele sedaj sem opazil, da Umko fura RTV SLO. Vsaka čast. (Aja, pa skrijte malo osebne podatke nagrajencev, prosim.)

Lumpi pa bo še vedno spravljal otroke spat. Bljak.

Leave a comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja