Kreativnost je kot Air hockey


Malo sem razmišljal, kako najbolje delamo…

Projekti so kot Air Hockey, kjer smo mi (Dima center) igralci, naročnik je miza, kupec je “nasprotnik”, (čeprav mi ta izraz ni dober, ker se ne “borimo” proti njim).

Če ti uspe, da pripraviš kreativno idejo, ki je dokaj dobra (=dober udarec), potem pa ti jo naročnik še malo izpili (= se še enkrat, dvakrat odbije od bankin), se ti tudi pak lepo odbije in po par odbojih pade direktno v gol (=trg, kupec, prejemnik). Če pa smo mi ali pa naročnik preveč “pametni”, pa je udarec neroden in se ti pak preveč odbija od bankin (ideja naročniku, on jo “spili” po svoje, vrne nazaj, ker ni dobra, jo popravimo še pri nas in spet damo naročniku in tako v nedogled) (=preveč odbojev), kar vodi k slabemu odzivu na koncu. Pak se ustavi pred golom.

Je pa še tretji primer, ko daš direkten udarec (torej naročnik ne da njegovega “znanja”), pa prejemnik (=kupec) enostavno odbije ponudbo. V te primeru smo sami naredili vse, in vseeno naredili slabo akcijo (ker vsega pa res ne vemo).

Keč je v tem, da mora naročnik tudi malo usmeriti ideje, da je akcija optimalna. Nagrajevati in ne kritizirati in oporekati, to je pa res najbolj pomembno.  Bankina odbije, ne zavira in ne spreminja kota odboja.

Super teza, ane?

Probejte se še v Air hockeyu.

Games at Miniclip.com - Electro Air Hockey
Electro Air Hockey

Hit the puck into your opponent’s goal and try to win the game.

Play this free game now!!

Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja