Kakšen bo moj avtomobil prihodnosti


Izgleda, da sem poleg direktorja Holdinga savskih Elektrarn, dr. Jožeta Zagožna tudi jaz tisti, ki po hiši letam za ostalimi člani plemena in ugašam njih luči.

(… po drugi strani pa štuk nižje laufa pet računalnikov 24/7. )

Ne res… malce sledim tole zmedo okoli porabe energije in moram reči, da se že kar držimo pri ločevanju smeti, uporabljamo varčne žarnice (seveda tam, kjer gorijo dlje časa), po hodniku imamo senzorje, ki ugašajo luči (ja vem, da kurijo nekaj toka, vendar se vseeno pušča manj prižgano).

…In iščem avtomobil, ki bi bil primeren za mé..

Spodletel mi je poskus nakupa res dobrega avtomobila, ki bi ga uporabljal za prevoz tovora, pa še posebej bi izstopal. Pa niti ni tako drag…

Preskusil sem tudi Lexusa RX 400h, ki naj bi bil varčen… japajade.. Poraba je prevelika, baterije so itak primerne samo za par metrov, preden dobiš 40km/h brzine… Potem je vse po starem (gorivo), pa še avto je težji zaradi akumulatorjev…. Torej no-go….

Hja nič, vse bo še naprej po starem, zakaj?

  • Vsi poskusi bio goriv bodo dvignili cene hrane.
  • Sonca ne znamo ujeti, saj so foto celice premalo efektivne (slišal sem nekje do 15%).
  • Na vodik še ne bo motorja, ker so inovatorja preprosto ubili.
  • Bencin in nafta sta pa itak šla dol, po vsej paniki Busha  & Co.

Vmes pa (kot skoraj faliran študent FER) sanjam o naslednjem:

  • vsi odpadki se bodo ločevali, preostanek (bioodpadke) pa bom stresel kar v prtljažnik avtomobila, ki bo na metanu poganjal v višjih obratih, pri nižjih pa si bo pomagal s sončnimi celicami na strehi in novim, kondenzatorskim načinom hranjenja električne energije (večslojna streha na primer),
  • avtomobil bo izkoriščal vse moje napake (zaviranje) in jih spravljal v kondenzatorje,
  • ker bo avtomobil med vožnjo pridelal preveč energije (ki jo tako ne bo potrebno hraniti), bom z njim polnil nazaj električni hranilnik v hiši,
  • avtomobil bo modularen – torej priključim lahko poljubno število sedežev (saj se po večini vozim sam, obstoječi pa ima vedno in le štiri sedeže),
  • avtomobil bo v celoti voden s pomočjo sistema zaznavanja ostalega prometa (avto pilot), celo do hitrosti 130 km/h,
  • … še vedno pa bo tudi cabrio in imel vsaj 150 konjev…

Kaj lahko naredim danes? Hja, najbolj me mika, da bi kupil enega viličarja in ga razstavil… so namreč zelo vzdržljivi, poganja jih čista elektrika, omogočajo pa zvezno moč, ki jo s pravilnimi prenosi lahko spraviš tudi na cesto. Če ima doseg npr. do Ljubljane in nazaj, sem že zmagal… (nekje 150 km). Pa itak lahko vedno nafehtaš eno vtičnico za par minut, da ga priklopiš in napolniš, kar sonce ne more…

Leave a comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja