Kako uresničiti dobro poslovno idejo?


Testiram toboads in iprom oglaševanje. Do danes sem zaslužil:

  • CI:              0,07€ 
  • toboads:    0,36€

… torej bo kmal za eno kofe. Opa, brati je potrebno droben tisk: “izplačila so samo preko 40 EUR.”…itak.

Saj nisem niti imel namena zabogateti z oglaševanjem temveč opazujem ali se oglasi res povezujejo z objavami, ali so relevantni. Mislim, da ipromovi ne, medtem ko toboadsi pa ja.

Keč je res v tem, da dobim pravi oglas (=pravo ponudbo).

Tako sem med mojim Nike+ iPod pisanjem dobil oglas za puma trenerke (Neckermann). Zelo dobro…

Uspeh bodo imeli samo tisti, ki bodo znali poslušati…Če ni relevantno, ni odziva.

Kot v našem poslu. Poslušaj in se uči, saj je “kupec” (ali kakorkoli se imenuje tisti na drugi strani pulta) vedno korak naprej.

 Sedaj pa prodaja (ko sem bil mlajši, sem rekel, da nikoli ne bom prodajalec. Sedaj sem točno to.)

Mogoče bi simuliral idejo na primeru softverskih zaščit in piratov, ki te zaščite krekajo. “Pirati” so vedno kak korak pred uradnimi softveraši, ki pridno klikajo in se (šele) izmišljajo nove in nove rešitve za zaščito…Piratom pa je potrebno le malo časa, da na svoj kreativen način zaobidejo zaščito.

Sčasoma so se vlogi piratov in programerjev zamenjali. Sedaj so kupci v resnici pirati in mi (prodajalci) smo programerčki. Kupci vedno bolje filtrirajo naše poskuse prodaje. Če ni relevatne ponudbe, torej ni prodaje. Prodajalci imamo problem v tem, da nismo tako kreativni, da bi z veseljem “sprogramirali” nov način prodaje. Kupci/pirati so veliko bolj, da te “prepoznajo”, prečitajo in ustrezno reagirajo.

Trenutno imamo dva polarna primera, kjer so programerji/prodajalci:

* naredili dobro akcijo, saj so kreativni, razumeli kupce (Twingo), – postali skoraj pirati
* programirali na pamet, amatersko (Transformerji) – bili “skrekani” že med “beta” verzijo.

Menim, da bodo uspelai podjetja ljudje, ki bodo svoje “piratske”(beri kreativne, daj-dam, reverse ingeneering,…) ideje predali naprej drugim “piratom”. To so gotovo novi primeri podjetij ali izdelkov (podjetja so le rezultat ljudi in ideje) kot npr. “iPod ekosistem”, mini pekarna Tank, Harry Potter (pri vsem upadanju branja knjig, težavah založb,…) in podobno… No, tudi Slovenci nismo od muh: Ocean Orchids in Tikev.

“Points to consider”:

* Ali se lahko rodi posel iz vsakdanjega dela, ideje, navdiha? – Ja.
* Je za dobro idejo potreben kapital? – Na začetku ne.
*  No, zakaj potem čakaš, Boštjan? – Šele učim se.

Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja