Kaj mi daš v zameno, če ti dam?


Zadnjič sem spet prejel klic firme, ki je potrjevala neke podatke o nas. Pa jim povem. Potem pa vseeno rečem, da naj mi pa v zahvalo pošljejo tisto, kar delajo, da vidim, če so OK.

“Ja, veste, to pa ne moremo, ker to pač prodajamo. Lahko dobite po boljši ceni….” A pejte se solit. Tratite moj čas, da vam razkrijem podrobne podatke o firmi in s temi podatki služite. V zahvalo pa dobim 10% popust.

Zadnjič sem enemu nemcu (žal) nesramno odpisal na 10% ponudbo, da mu pripravim kratko analizo trga za 5.000 EUR, pa mu dam na to 10% popust.

Sem zadnjič dobil ponudbo za nek eurobiznis imenik, ki nateguje podjetja. (“Vpiši se v imenik, dopolni podatke v najbolj znanem EU imeniku, za katerega še nisi slišal. Nadaljnja sprememba in popravki te nič ne stanejo.” Potem pa drobni tekst: “Prvi vpis je 987 EUR. S podpisom dokumenta se strinjate, da …”

Pa sem šel preveriti firme, ki so padle na finto: izberem Ljubljana, prikažejo se mi štiri “nasamarjene” firme. Žal je med njimi tudi neki državni sklad, ki tako troši denar davkoplačevalcev. Štirikrat po jurja evrov, pa se jim je mailing lepo izplačal.

Ergo: direktni marketing je zelo uspešno orodje, samo znati ga je treba uporabljati. (Samo kaj, ko take firme ubijajo pravi posel DM).

Leave a comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja