Hujšanje za moške


Zakaj pa ne. Saj nam veliko več sala visi čez pas, kot pa ženskam. Pa še lažje ga je odpraviti (pravijo). NO, osebno sem se lotil delne ločevalne diete za moške. Recept je preprost:

* piti čimveč vode (ne Harmony, Pivo, kaj šele kaka Cocacola,…)

* dopoldne bolj na sadju, kompotih in oreških (študentski futer),

* popoldne pa po BŠOV kolobarjenju ali vsaj tako, da ločiš beljakovine od hidratov, ali škroba…

* spet veliko piti vodo (itak je je vedno premalo),

* če rata, en dan v mesecu biti samo na vodi, mogoče na kaki juhici ali čajčku,…
Glavno se mi zdi, da ločuješ ko ješ.

Kaj so rezultati:

* ne gre ti več junk food (no, mogoče kdaj, da se zanalašč malo “zapacaš”),

* ne pogrešaš jutranjih kombinacij kruha z … (marmelade, evrokremi, maslo, karkkoli,..) – čist dovolj je sadje,

* iščeš, kaj paše zraven, ko greš na kosilo…

* naenkrat zelenjavna pica sploh ni tako švoh,

* po kosilu se ti ne spi (od hiperglikemije).

Pozor pa na dve, tri stvari:

* ne smeš spreminjati količine (ker se prej ko slej vrneš nazaj, ker si pač lačen),

* ne smeš imeti pomanjkanja nečesa (če ti zvečer na hidratni dan pač zapaše pršut, si ga nareži par fetk),

* edina razlika je, da iščeš prave kombinacije, ki ti ne obremenjujejo telo.

Vse ostalo je dieta, kjer komaj čakaš, da jo končaš. Potem se pa vse vrne. Tako pa raje kdaj zavestno grešim in imam v glavi kalkulator kombinator.

Izgleda obetavno, gre pa počasi dol.

Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja