Harvesting


Angleži imajo en simpatičen izraz za vzgajanje strank. “Harvesting”.

Dobra letina, ki ti pripada na koncu, je dobro vloženo delo na začetku. Zato pripravljamo akcije direktnega marketinga tako, da bomo lahko potem pili in jedli od rezultatov. In še za repete prosili.

Se pa zgodi, da naročnik zahteva (figurativno):
* sladkovodno ribo, točneje potočno postrv,
* staro med 5-6 mesecev,
* dolgo med 25-28 cm,
* nima nekih vidnih anomalij,
* vsako sredo dodatno prejme hrano.

Kaj to pomeni?
Naročnik že razmišlja pravilno, da naj bi take stranke pasale k njemu, vendar je potem nepotrebnega dela zelooo veliko (saj mora naš ribič premeriti in oceniti vsako ribo posebej…), rezultat pa je vprašljiv – ribič najde nekje 12 rib med množico tisočih, išče pa tri dni… Seveda kaka riba vmes tudi crkne.

Po navadi pa naš ribič zajame več rib, jih na hitro pregleda in vrže ven “na uč taprave”. Če sem jaz zraven, to narediva skupaj.
OK, mogoče je pri tem kakšna daljša od 28 cm, vendar to tudi pomeni, da je bolj “zrela”, vajena loviti hrano, preživeti med drugimi. Drugič spet dobi mlajšo in krajšo, kar potem pomeni, da so bolj hrustljave in sveže.

Baze podatkov so žive, organske in se spreminjajo. Predvsem pa nikoli ne veš, kaj je res tisto pravo. S kombinacijo vsega (nagovora, ponudbe, oblike, izbora baze), pa se zgodi, da zadeneš prave.

Le to zagotavlja dobro akcijo.

Ljudje nismo aparati, da smo točno določeni. Ko se mi je enkrat zgodilo, da sem (spet) dobil isto kavo v kafiču, sem kelnarco lepo prosil, da me raje prej vpraša, saj se stalno spreminjam (enkrat z mlekom, enkrat s smetano, pa kapučino kdaj pa kdaj…samo črne pa res ne).

Tudi to je CRM.

Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja