Ali zna Rutar samo zavajati?


Kak dan nazaj smo dobili “časopis”, ki je v resnici reklama za Rutar. Ruta, Rutar in Rutar. Najbolj me je zbodla naslovnica, ki dobesedno zavaja: Rutar prisiljen razprodajati. Pri tem ne pove, zakaj je prisiljen in zakaj smo prisiljeni mi kupovati to večno razprodajano blago.

Še vedno, kadar sem dobil letak za Rutarja, so bile razprodaje – največje, najmogočnejše in nevemkajše. Ko pa se slučajno tam oglasiš, vidiš, da so cene razprodajam navkljub dokaj visoke.

Kako mi gre na jetra, da poskušajo vedno samo zavajati. Poskus časopisa je šel čez rob. Saj se bodo gotovo tudi na Tržnem inšpektoratu kaj vtaknili v to (kot so se že večkrat), vendar izgleda, da kaznim navkljub se jim splača to početje. Rutar zavaja

Spomnim se tudi, ko sem prvi stol za pisarno kupoval pri njih in so me poslali ponj v skladišče na Vižmarje – čisto drugi konec Ljubljane. Razliko v ceni sem porabil z iskanjem lokacije in dodatno uro, ki mi jo je vzela pot, saj sem tam čakal ziher pol ure. Ko sem stol poskušal sestaviti, glede na priložena navodila, nkakor ni šel skupaj (ker so navodila tisočkrat skopirana, komaj vidiš, kako je prav). Seveda sem moral še enkrat v skladišče…

Osebno menim, da to ne vpliva dobro ravno na imidž blagovne znamke, kar naj bi Rutar bil.

Kaj menite vi o Rutarju, podobnih akcijah, ki zavajajo in  na sploh o nenaslovljenih letakih? Jih berete? Zakaj?

Leave a comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja